Beste School directie

Mijn naam is Geralda Reterink en ik ben een kind en jongeren coach aangesloten bij Adiona,

de beroepsvereniging van kinder-, jongeren- en gezinscoaches.

Adiona heeft ruim 800 leden en werkt samen met deze leden en andere experts in inhoudelijke vakgroepen.

Zo ben ik lid van de vakgroep "Coach op School".

Vanuit deze hoedanigheid hebben we een arrangement ontwikkeld om inclusief onderwijs te bevorderen op iedere school.

Inclusief onderwijs is van onschatbare waarde, omdat het elk kind de mogelijkheid geeft om te gedijen en te groeien, ongeacht hun individuele behoeften. Als kindercoach richt ik me op het stimuleren van persoonlijke groei, het creëren van een positieve leeromgeving en het bevorderen van begrip en acceptatie van diversiteit.

Ik kan u een mail sturen met gedetailleerde informatie over inclusief onderwijs en de rol van de kindercoach daarbij.

Deze informatie geeft een overzicht van de specifieke manieren waarop ik als kindercoach kan bijdragen aan uw schoolgemeenschap.

Ik ben enthousiast om mijn kennis en ervaring in te zetten om een positieve impact te hebben op de leerlingen en de schoolgemeenschap. Ik geloof dat mijn vaardigheden als kindercoach, in combinatie met het arrangement kunnen bijdragen aan het bevorderen van inclusief onderwijs op uw school.

Ik zou graag de mogelijkheid willen krijgen om het arrangement nader toe te lichten en te bespreken hoe we samen kunnen werken om een inclusieve omgeving te creëren die elk kind ondersteunt en uitdaagt. Indien u interesse heeft, ben ik beschikbaar voor een persoonlijk gesprek op een tijdstip dat u schikt.

Ik kijk uit naar een positieve reactie en de mogelijkheid om bij te dragen aan het succes van uw school.


Met vriendelijke groet,


                                                                                       Geralda Reterink



Wilt u meer informatie over het werk van een kindercoach op uw school,

klik dan op de onderstaande knop, en wij mailen u alle informatie.




Graag ontvang ik informatie!
Share by: